Zasady sprzedaży i polityka zwrotów/odstąpienia od umowy

Naszym celem jest zapewnienie satysfakcji naszym klientom, dlatego zachęcamy do składania zamówień z uwagą i starannością, aby uniknąć sytuacji, w których produkt dostosowany do Twoich indywidualnych potrzeb nie może zostać zwrócony. 

Zgodnie z art. 38 ust. 1 pkt 3. ustawy o prawach konsumenta Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów: w której przedmiotem świadczenia jest towar nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.

Tym samym, produkty zamówione na specjalne zamówienie, które zostały dostosowane do indywidualnych potrzeb klienta, nie podlegają zwrotowi.

Jest to spowodowane faktem, że takie produkty są wykonane zgodnie z unikalnymi wymaganiami klienta, co uniemożliwia ich dalszą sprzedaż. W związku z tym, jeśli składają Państwo zamówienie na produkt dostosowany do swoich indywidualnych potrzeb, nie będzie możliwości zwrócenia go zgodnie z naszą polityką zwrotów.

Przed złożeniem zamówienia na produkt wykonywany na zamówienie, zalecamy by zawsze dokładnie zapoznać się z opisem produktu i dostępnymi materiałami. Przygotowujemy także oferty odpowiadające potrzebom naszych Klientów. Dysponujemy wzornikami materiałów i katalogami produktów.

 Reklamacje:

W przypadku wad powstałych z winy producenta lub wynikających z wadliwych materiałów naszym Klientom przysługuje prawo do reklamacji w ramach udzielonej gwarancji. Zakupione produkty są naprawiane na miejscu u Klientów lub wymieniane na nowe (jeżeli nie można ich naprawić). Realizacja reklamacji dokonywana jest na zasadach ogólnych, określonych przepisami polskiego prawa. Okres gwarancji wynosi 5 lat, lecz jedynie przy montażu firmowym dokonanym przez producenta. Na tkaniny i elementy elektryczne mebli okres gwarancji wynosi 2 lata.

Call Now Button